aryanic

شرکت آریانیک در حوضه ی پورتال سی ام اس , میل سرور فارسی , طراحی سایت , و هاست و دامین خدمات میدهد

aryanic

شرکت آریانیک در حوضه ی پورتال سی ام اس , میل سرور فارسی , طراحی سایت , و هاست و دامین خدمات میدهد

پورتال

 پورتال سازمانی (پرتال سازمانی) ، چهارچوبیست برای یکپارچه کردن اطلاعات، سیستم ها، سرویس ها و فرایندهای سازمانی از طریق ابزار های سیستم ساز می باشد. یک پورتال در قالب یک رابط کاربری مبنی بر وب ارانه می شود، و برای جمع آوری اطلاعات از طریق برنامه های کاربردی خاصی که پورتلت نامیده میشود، طراحی شده است. پورتال یا پورتال سازمانی (پرتال سازمانی) یک سایت بسیار بزرگ بر روی اینترنت است که میتواند حجم باالیی از اطلاعات و سرویس دهی به کاربران و بازدیدکنندگان را اداره کند. به زبان فنی یک سایت بر بستر پورتال سازمانی (پرتال سازمانی) از یک صفحه ورودی پر از داده و پیوند شده تشکیل شده که امکانات زیاد و مخاطبین متنوع و زیادی را پشتیبانی میکند. پورتال سازمانی (پرتال سازمانی) مجموعهای از سیستمهای ترکیبی است که کار یافتن اطلاعات را برای کاربران ساده میکند. یکی از نرم افزار هایی ایرانی که واقعا تعریف اصلی پورتال رعایت کرده پورتال سازمانی (پرتال سازمانی) شرکت فناوری اطلاعات آریانیک داده که رتبه یک شورای عالی انفورماتیک می باشد بوده است که با پرتلت های متعددی مثل فرم ساز و گزارش ساز و مدیریت داده هایش و امکاناتی که موتور ورک فلو فراهم کرده می توانی ارتباط کامل با کلیه بانک های اطلاعاتی داشته باشید و فرایندهای سازمانی را پیاده سازی و سیستم سازی کنید.

نرم افزار گفتگوی آنلاین آریانیک

سیستم گفتگوی آنلاین (highsup ) آریانیک ، روشی رایج در دنیای روز فن آوریست که جهت افزایش سطح تماس مشتریان با فروشنده و سرویس دهنده و برای جلوگیری از اتلاف وقت در برقراری ارتباط و سرعت بخشیدن به پاسخگوئی و فروش تولید شده است.

این سیستم که چند منظوره بوده و قابل استفاده در بخشهای مختلف شرکتها چون پشتیبانی و فروش است،هزینه جانبی نداشته ، نیاز به داشتن هاست و برنامه نصب ندارد و ظرف 5 دقیقه قابل استفاده خواهد بود.

در بخش تیکتینگ این سیستم که بزودی به آن افزوده خواهد شد، روند برطرف سازی مشکلات و درخواستهای مشتریان بدقت ساماندهی شده است. افزایش میزان فروش و کاهش هزینه های ستادی شرکت واز همه مهمتر، افزایش اعتماد و دلگرمی مشتریان به حضور مطمئن شما در جایگاه تعهد شده و در نهایت ارتقای کیفیت ارتباطات و افزایش بهره وری ، مزایای استفاده از این سیستم است.

سرور مجازی آریانیک

در این پست میخواهیم در مورد ویژگی سرور مجازی آریانیک توضیح دهیم ولی اول توضیح کوتاهی در مورد سرور در اختیار شما قرار میدیم.


سرور خصوصی مجازی (Virtual Private Server) یا با نام اختصاری VPS سروری می‌باشد که بیشتر امکانات یک سرور واقعی را داراست اما حدود سخت افزاری آن بوسیله نرم افزارهای مخصوص به صورت مجازی تعیین شده است.
ویژگی های سرور مجازی آریانیک:

• تخصیص فضای مناسب در سرور مادر به مشتری و دسترسی به منابع اضافی در سخت افزار اشتراکی


• امکان ارتقا بسیار سریع (در کمتر از چند دقیقه)


• ارائه پایداری سرویس (با ضریب اطمینان 8/99 درصد)


• تهیه نسخه پشتیبان


• پشتیبانی فنی 7×24.

هاست لینوکسی

هاست لینوکسی بر پایه سیستم عامل CentOS است و برای  وب سایت هایی که عموما با فنآوری Open source مبتنی بر لینوکس ساخته شده اند، مناسب است. به طور عمده در این نوع هاست از تکنولوژی هایی مثل وب سرور Apache و دیتابیس سرور Mysql  و فریم ورک اوپن سورس نظیر Nginx استفاده می‌شود.

خدمات آریانیک :

  • هاست لینوکس در کشور های ایران و هلند موجود میباشد.
  •  دارای  پشتیبانی 24 ساعته  ( حتی در ایام تعطیل ) .
  •  سرعت بارگذاری بسیار بالاتر نسبت به سرور های خارج از ایران . 
  •  امنیت اطلاعات .
  •  خدمات پشتیبانی سریعتر .
  • دسترسی فیزیکی میزبان وب به سرور.
  •  امکان تهیه نسخه های پشتیبان در خارج از سرور 
  •  یکماه تضمین عودت وجه 

میل سرور

 با توجه به گسترش روز افزون کسب‌و‌کار بر پایه وب، سرویس ایمیل جزء لاینفک یک هاست خوب است. چرا که بسیاری شرکت ها پایه و اساس تعاملات کسب‌و‌کار خود با شرکا و مشتریانشان را بر پایه ایمیل بنا می‌کنند.

همین امر اهمیت انتخاب یک سرور ایمیل مطمئن و کارآمد را بیش از پیش مشخص می‌کند. میل سروری که هم از نظر رابط کاربری، کاربرپسند و راحت بوده، هم ظاهر و قالب زیبایی داشته باشد و  از همه مهمتر از درجه امنیت بالایی برخوردار باشد. چرا که امکان امن سازی تبادل ایمیل با استفاده از گواهینامه SSL به راحتی امکان پذیر است.

شرکت آریانیک یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده میل سرور می‌باشد که با سال‌ها تجربه، نرم‌افزار High mail را تولید و ارائه می‌نماید.